#1 2008-06-24 22:08

Keldorn

Insanity

status 5494115
3369812
Zarejestrowany: 2008-04-23
Nick: Keld0rn
Profesja: Duelist/Silver Ranger

skille CT1

Ponoć archerzy zostają osłabieni, również dochodzą sws/bd skille przeciw łukom, natomiast magowie wracają do łask (szczególnie Ci co walą od żywiołów - sorc, sps, sh). Ktoś coś na ten temat wie? Czytałem trochę na forum dexa, lecz nie znalazłem daty wdrążenia skilli (jak w ogóle jest podana)

Offline

 

#2 2008-06-24 22:40

Neila

None

3135670
Zarejestrowany: 2008-04-23
Nick: Neila
Profesja: Eva's Saint

Re: skille CT1

SWS/BD dostają song/dance na 75 na odporność od dmg zadawanego z luku.

A co do łuków.  W samych skillach wyczytałem tylko to:
The chance to evade critical damage has been added to the Light Armor Mastery skill that can be learned by Rogues, Elven Scounts, Assassins, and Monks.

Czyli wymienione klasy, ich drugie profy oraz 3cie mają szanse na uniknięcie krytyka poprzez armor mastery.

The received critical damage reduction effect has been added to the Heavy Armor Mastery skill that can be learned by Knights, Elven Knights, and Palus Knights.

Jak wyżej, tylko zamiast uniku jest redukcja.

Na dexie Dath Whisper dodaje 50% do crit dmg (powinno być 30 lub 35%), jeśli wejdą w pełni działające skille i to się zmieni.

Na temat magów nie wiem w jakim sensie dostaną jakieś +.

Warto wspomnieć, że era destro też troche podupadnie ;]

-The Frenzy skill’s increased power is now reduced if the character’s HP goes above 30%. (jeśli hp wzrośnie powyżej 30% moc frenzy spada co za tym idzie mniejszy p atk)
-The effect of vampiric skills has been changed. These skills now absorb a certain percentage of the target’s remaining HP rather than certain percentage of inflicted damage. (tu chyba chodzi, że im mniejsze hp tym mniejszy vampiric)
-The vampiric skills with the polearm weapons will now work differently.  The amount of absorbed HP will be exponentially reduced after the first target. For example, the amount of absorbed HP gained from the second target will be less than that from the first, the third less than the second, and so on. (za każdego udeżonego moba z pole w tym samym czasie jest coraz mniej zwracanego hp poprzez vr)

EE też dostał po dupie niestety:P.


"When once you have tasted flight,
you will forever walk the earth with your eyes turned skyward,
for there you have been,
and there you will always long to return."

Offline

 

#3 2008-06-24 23:18

Alandara

Insanity

Zarejestrowany: 2008-05-31
Nick: Alandara (R.I.P.)// Baldwin
Profesja: SwS (R.I.P.)// Destro

Re: skille CT1

z tym oslabieniem archerow to tez nie tak do konca. Sa kombinacje elementali, ktore daja olbrzymiego kopa. Jesli odkryjemy ta kombinacje to walimy po 8k z double shota na PP buffie to samo daggerzy - widzialem nieraz screeny gdzie GH z samym dw, vs, focus death walil backstaby po 17-20k :O ofc. z retaila. Na czym polega kop magow to do konca nie wiem. Podejrzewam, ze tez to ma zwiazek z elementalami. Wiem napewno, ze oslabili jak cholera surrendery. Zamiast +30% dmg daja tylko marne +10%. Vortex nie jest udupiony, ale do vortexa trzeba dojsc tak wiec mag med lvl nie bedzie lupal az tak mocno (niewiele zmienia udupenie surrendera, ale zawsze cos)

Warte wspomnienia jest, ze na 81 (na retailu na 79 trzeba zabic 22moby z HP x6, zeby dostac 0,01% [w pełnym pt]) wiekszosc/ wszystkie (nie przegladalem dokladnie) klasy dostana archer mastery :O 'P. Atk increases when using bow/crossbow and when attacking with bow/crossbow, both accuracy and shooting distance increase instantly.'

Destro: jezeli mamy HP ponizej 30% frenzy daje nam +300% p.atk, jezeli przekroczymy 30% dostajemy tylko +50%
vr - z tego co ja czytalem to wyglada to tak, ze za pierwszego moba dostajemy okreslona ilosc HP (np. 9% z 100dmg), za drugiego 1/2 tego, za trzeciego 1/4 itd. Coz, destro nawet na frenzy nie przezyje zbyt duzego traina.

Ostatnio edytowany przez Alandara (2008-06-24 23:19)

Offline

 

#4 2008-06-25 10:01

Juras

Insanity

9186954
Call me!
Skąd: Hrubieszów
Zarejestrowany: 2008-06-08
Nick: JurasII
Profesja: SpellHowler (krzykacz zaklęć?)

Re: skille CT1

Tyle co wiem, to oglądałem skille sh na stronie oficjalnej lineage. Fajne dochodzą, z nimi będzie masakra piękna szła. Btw, trzeba się szybko expić, chciałem sprawdzić, czy rzeczywiście mag jest słabszy niż łuk, niedługo nie zdążę...

Offline

 

#5 2008-06-25 14:43

kostek

Insanity

1238625
Zarejestrowany: 2008-04-24
WWW

Re: skille CT1

Magowie zostali nasterydowani tak że czacha dymi. Brat gra na offie i z tego co on mi opowiada, to mniej więcej tak jak teraz u nas robi sie destro aoe, tak tam bierzesz ol, bd , sws, sps'ów i innych magow i jedziesz wszystko. Magowie rządzą na siege'ach, ownuja w pvp... Brać maga i żyć nie umierać.

Ostatnio edytowany przez kostek (2008-06-25 14:44)


http://img529.imageshack.us/img529/5457/forumskillts8.gif
Dallara -> SH
YattaElf - PS 60+ (farmer okazjonalny)
Khala - WL 72 (retired)

Offline

 

#6 2008-06-25 20:28

Juras

Insanity

9186954
Call me!
Skąd: Hrubieszów
Zarejestrowany: 2008-06-08
Nick: JurasII
Profesja: SpellHowler (krzykacz zaklęć?)

Re: skille CT1

Aby tylko nie przyśpieszyli znowu sleepa magom. Wtedy znowu nie będzie w ogóle bata na sps'a (sleep, nuk, sleep, nuk...)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.piotras359.pun.pl www.stalkerium.pun.pl www.cserwery.pun.pl www.sunstacja.pun.pl www.centrum-sonyericsson.pun.pl